Edafmo Eemmyy Batın ismi çok çok güzel fakat bildiğim kadarıyla Allahın 99 isminden biri ve tek olarak değil Abdulbatın şeklinde kullanılması dinimizce daha uygun. Tabii yine sizin kararınız fakat hassasiyetiniz varsa bilginiz olsun