Merhaba güzel annelerim içim o kadar dolu ki..
Eşimle 2021 yılında evlendik biz evlendiğimizde SMA testi o zaman yapılmıyordu. İkizim geçen sene evlendi onda sma taşıyıcılığı çıkınca doktor demiş kardeşlerinde yapsın. Bende yaptım bende de çıktı taşıyıcılık. Eşim sağlık ocağında kan verdi şüpheli çıktı. Genetiğe yönlendirdiler ve maalesef eşim de de taşıyıcılık çıktı. SMN1 tip taşıyıcılığı. Şu an da 13+5 haftalık hamileyim.. Ne kadar %25 ihtimal olsa da korkuyorum lütfen dualarınızı esirgemeyin benden. 1 oğlum var sağlıklı çok şükür 3 kaybım oldu öncesinde oğluma sağlıkla kavuşmayı nasip etti Rabbim. Bu yavruma da sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah benim gibi olan annemlerim var mı dualarımızı esirgemeyelim birbirimizden Rabbim her evladı annesine bağışlasın. Uzun oldu kusura bakmayın 🌸