zynpknt Kızlar bakar mısınızz Açlık 95 1.saat 184 2.saat 125 çıkmış normal midir doktorum bütün sonuçlar çıkınca yarın arıcak beni bende arayıp darlamak istemiyorum adamı😂
user5213269953 zynpknt Açlık sınırda , Tokluk yüksek benim doktorumun söylediği değerlere göre açlık 70-95 arası tokluk 70-140 arası olması gerekiyor normal yemeklerde böyle bende var gebelik şekeri
zynpknt myangelson sabah aç kalcam diye gece muz yemiştim acaba o mu etkiledi referans aralığında gözüküyo 1.saat bi tık yüksek geldi bana referans 170 e kadar ama acaba önemli mi onu bilemedim ya
myangelson zynpknt referansları değişikmis. Genelde açlık 90 1. Saat 180 2. Saat 140 olarak bakılıyor ama bazı yerlerde açlık 100 1. Saat 190 2. Saat 150 olan da var. Gece muz yemistim derken 12 den sonra değil dimi? 12 den sonra birşey yiyip içmek yasak çünkü
zynpknt myangelson yok 11.30 falandı ama gece kalkıp su içtim çok öksürdüğüm için içmeden geçmedi ama sabah tuvalete çıktım bende de açlık 110 1.saat 170 2.saat145 gözüküyor max referans ama
myangelson zynpknt bana su bile içmek yasak denilmişti o yüzden bilmiyorum doktora bir sorarsınız en iyisi. Yani sizin referanslara göre açlık normal 1. Saat yüksek en iyisi doktorunuz söyler doğrusunu bilemedim