Kızlar merhaba, benim 12 haftalikken kirmizi kirmizi noktalar hâlinde 3-5 tane lekem vardı gobegimin alt kisminda. Çatlak oldugunu bilmiyordum tahris falan olmustur kaşindigi icin oyledir sandim. Krem sürdum bol bol ama etki etmedi. Gül yaği kullandim. Yine olmadi. Suan 25 haftaya yakinim. O kirmizi lekeler artmis ve uzun ince çatlaklara donusmus. Ben çatlak olursa farkederim sandim ama catlaklarin bu sekilde baslayip sonra catlaga donusecegini bilmiyorum ilk gebeligim. Şuan önünü kesmek icin kremler yağlar kullaniyorum ama fayda vermiyor sanirim genetik. Sorum şu, acaba doğumdan sonra bu izler azalir mi, gider mi. Dogumdan sonra gitmesi icin ne yapmamiz lazim önerisi olan var mı. Cok kotu gorunuyorum psikolojim bozuldu, kendime bakmak bile istemiyorum artik. Evet gebelik zorlu ve mucizevi bir süreç. Ama eski hâlimi de cok ozledim. Depresyona girdim resmen