Lucky depolarda bekletilip verilmediğinden emin misiniz? Çünkü biz tanıdık depolara sorduk. Şirketle anlaşma feshedildiği için ilaç üretilmiyormuş. Artık hangi eczanenin elinde kaldıysa arayıp bulun dediler. Şubat sonunda anlaşma sağlanacakmış. Çok mağdur olan insan var malesef