Lucky gerckten yaptıkları hak erken dogum riskim var 21 haftalıgım cocugum dogmak üzere ve yapılabilen hic bisey yok cok yazık doktorum bu ilacı yazdı hic biyerde bulamıyorum bu yüzden sırf dogmasın diye özel hastaneye yattm orda vurdular ignemi 2 güne 1000 lira para verdm ve suan yine vurulması gerekiyo hatta 9 ay boyunca 9 ay boyunca hastanede yatarsam kaldıramam bunun parasını devlettede yattım vurmadılar genelde vurmuyo sadece özellerde vuruluyo simdi biz bu haldeyken ne demeli cok yazık