Silayuksel Kızlar merhaba yumurtlama dönemim bitti her günü değerlendirdik ve şuan beyaz akıntı geliyor ⅔ gündür yoktu akıntı bu gün gelmeye başladı gebelik işareti mi koku hassasiyeti de olmaya başladı ama psikolojik mi bilmiyorum bana bir destek olurmusunuz
Hasrett1 Silayuksel bı t Silayuksel hakkınızda hayırlısı olsun benimde bu belirtilerim vardı geçen gün adetimin gecmesiyle 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim sizde bı test alın bakin
Hasrett1 Silayuksel Silayuksel adetiniz geçsin o zaman bakın eğer hamileyseniz zaten düşmesiniz düşerseniz de sabredin inşallah olur hayırlısıyla
Silayuksel Bende öyle vallahi ama bu gün erken gebelik testi yapıcam bakalım negatif çıkarsa bilene moralimi bozulmaz heralde çünkü çok erken yapıcam