Öncelikle herkese merhaba,
Umarım gününüz güzel geçiyordur. Ben 31. haftamdayım ve cumartesi gününe aylık kontrolüm var. Geçen hafta akıntımın aşırı sıvı gelmesi sebebiyle doktora yazdım, çok rahatsız edici olursa gel kontrol edelim sıvı sızması olabilir mi diye dedi. Sonrasında bir anda kesildi, ben de kontrol zamanımı beklemeye karar verdim. Çünkü yalancı kasılmalarım da henüz başlamadı, hiçbir ağrım da yoktu. Ancak bugün aynı durum tekrar başladı. Benim gibi bir durum yaşayan ve sıvı sızdırdığını öğrenen var mı? Acaba acele bir şekilde doktora gitsem mi diye kararsız kaldım.