Kızlar 18+5 teyim ama 61 ile hamile kaldım şuan 68 geliyorum tartıda ve inanın iştahım yok yediğim içtiğim sabah kahvaltı akşam 6 6 buçuk arası akşam yemeği ara öğünüm bile yok sadece kuruyemiş bu kg artışı neden yani ben ömrümde bu rakamı görmedim psikolojim bozuluyor