Birbenbirbebek nurmltli61 bunları görünce ben şok oluyorum yaaa 😂 çünkü ilk doğumum da 40 larda gözümden yaş geliyordu kız benim mi camım cok tatlıymış
keyfimin-kahyasi-misin Birbenbirbebek haha benim en yüksek 50 gördüm doğum zamanında Bünye farkı bence
deletedmom43191 nurmltli61 ilk baş nst yatınca yüksek çıkıyor makine sonra kendine gelip doğruyu gösteriyor
Hlyakky nurmltli61 nurmltli61 ah canımmm bende 28+4 üm yeni geldim hastaneden ağrı ve sancı şikayetiyle bebek makat gelişmiş o yüzden baskı yapıyormuş benim de çok şiddetli bel ve karın ağrım var bebek iyi açılma yok ama hala ağrı çekiyorum 😭 umarım senin de öyledir yani açılman vs yoktur🥹
nurmltli61 Birbenbirbebek inşallah dua edin lütfen hayırlı haberler alalım da bugün taburcu etsinler bizi🥹
nurmltli61 Hlyakky açılmam yok suyum geldi mi diye de baktılar gelmedi herşey güzel normal ama bebeğin suyu az diye burda tutuyorlar 🥹
Birbenbirbebek keyfimin-kahyasi-misin kız acaba o doğum sancısı ile bu başka mı çünkü cidden efsaneydi … bünye meselesiyse ve aynıysa da bana da yazıklar olsun 😂
keyfimin-kahyasi-misin Birbenbirbebek Bilmiyorum valla😂Ama çok kotuydum yani onu biliyorum dmdk 90 falan görseydim nolurdu dkdnd yanımda biri yatiyodu onun 100 90 arasiydi hep ondan iki gün önce dogurmustum 😂😂