Muhammedamine Kerem2014 gebelerin % 80-90 ı kullanıyor bende kullandım doğuma kadar şimdi aynı damlayı bebeğime veriyorum
Burcak61 Kerem2014 ben 8+0 Dan beri kullanıyorum ve zaten testlerde eksiklik çıktı o yüzden de Doğuma kadar kullancam
ozisim Canım ben 5. Ayıma girdim. D vitaminini en baştan beri kullanıyorum. Folik asiti 3. Aydan sonra kesti doktor demir yazdı. Şimdi demir ve dvitamini kullanıyorum. ☺️