caglaoztrk Eşimle bazen acaba alsak mı yatağımıza koyarız ilk günler daha mı kolay olur alıp emzirmen falan diyor, kimi doktorun önermediğini biliyorum ama bazı tanıdıklarımızda çok memnun kaldıklarını anlatıyordu. Deneyimleriniz varsa yanıtlayın lütfen 🥲
Nisa58Sivas caglaoztrk Bence bebek zaten çok az yatıyor Almaya gerek yok diye düşünüyorum ama Almak istersenizde alabilirsiniz ben tercih etmedim
MerveA2020 caglaoztrk Ben almadım kısa süre için o kadar para vermek istemedim. Refllülü babynest aldım sevibebenin . Bebeğim 27 günlük ve her yerde onunla yatıyor çok memnunum
kubrabayraktarr caglaoztrk benim resmen elim ayağım oldu her yerde gönül rahatlığıyla yatırıyorum belindende bağlıyorum içim rahat ediyor 2 aylık olucak bebeğim beşiğinin içindede onla yatırıyorum yanımada onunla yatırıyorum
annesim220508 caglaoztrk valla ondan değilde şu reflü yatağı oluyor bana çanta şeklinde olandan hediye gelmişti o kadar iyi geldi ki kızım hep onda yattı bir yere gidincede onu kullandım yatak gibi çok iyi oldu bende onu tavsiye ederim.
caglaoztrk MerveA2020 bende alırsam aslında ikinci el almak istiyorum nasılsa kılıfları yıkanabiliyor uyguna bulunur herhalde