Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu doğumum çok şükür kolay geçti hep 2.ci sezeryandan korkuyordum bi gece hastane de kaldım büyük oğlum da benimle kalmak istedi hastaneden çıktık eve gelir gelmez oğlumu banyo bile yaptırdım 3.veya 4.gündü evi süpürdüm o kadar ağrısız acısız bi doğum oldu bebeğim küvezdeydi belki de kalkmak için güç arıyodum ilk doğumum da daha çok zorlanmıştım çok şükür meleğim de artık yanım da Allah doğumu bekleyen herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🌷