Gebe07 Şuan 10+4 üm 31 aralıkta progestana başladım 13 ocakta kanama ve kahverengi akıntım durdu fakat hala günde iki kez kullanıyorum siz ne zaman bıraktınız ne zaman kullanmayı keser doktor bilginiz var mı
ipekuysalylmz Gebe07 Gebe07 benim rahim içinde kanama alanı vardı. Doktor o yüzden vermişti. Yaklaşık iki üç hafta kullandım. Sonra doktora gittim kanama kalmamış dedi. Bırakabilirsin dedi bıraktım. Ama çoğu ilk üç aylık dönem bitene kdr kullanmanı istiyor. Düşük tehlikesi en çok ilk üç aylık dönemde oluyo çünkü. O yüzden doktora sorman lazım canım 🌸
Rookieee Gebe07 Ben 5. Haftada kanamayla birlikte hamile olduğumu öğrendim. O zaman başladık progestana. En başta günde 2 progestan kullanıyordum. Şuan 22. Haftadayım gün aşırı 1 tane içiyorum hala. Ne zaman bırakırım bilmiyorum ☺️ Doktorum bir zararının olmadığını söyledi.
kutaymoms Gebe07 9 haftalıkken başladım kanamam 14. Haftada geçti doktorum ilaca devam dedi 20+2 haftalığız kanamam yok hala kullanıyorum 🤷🏻♀️
Gebe07 ipekuysalylmz teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 💕 haftaya randevum var o zaman bi sorayım bende kanama alanı yoktu ama kanamam oldu diyince önlem amaçlı vermişlerdi
Gebe07 Rookieee benim günde 2 birde fitil olarak kullanmamı istedi ama sürekli ilacın akıntısı oluyor biraz rahatsız olmaya başladım artık
Rookieee Gebe07 Bana da başta fitil demişti ama ben o şekil kullanamadığım için yutuyorum. Başta baya sersemlik yaptı ama artık bünyem alıştı sanırım çok etkilemiyor 😅 Eğer çalışmıyorsan ve doktorun olur derse yutmayı dene onda akıntı olmuyor. Sadece etkisi geç oluyor biraz fitile göre.
bulutsm Kanama alanım vardı minik bir hafta o sebeple kullanmıştım doktor kontrolünde kanama alanı gidince bırakabilirsin demişti