24+3üm 21. Haftadan beri ara ara olan kasılmalarım vardı dün gece sürekli devam etti hem ağrı oldu hem bebek toplandı kasıldı sürekli. Özel takipliyim ama doktorum izinde diye sabah devlet hastanesine gittim doktor suyu azalmış günde on bardak su iç magnezyum kullan, gelişimi haftasıyla uyumlu dedi çıkardı hemen. Günde 2-3 lt su içiyorum zaten. 22. Haftada detaylıda her şey normaldi. Su sızıntısı mı oluyor acaba fark etmeden neden su azalıyor ki? Başka ne yapabilirim suyunu atttırmak için