GizeemArslaann Kızlar selam. Bebeğim 15 haftalık oldu. Bugün kontrolümüz vardı, doktorumuz %80 kız dedi ama netleştirmedi. Siz de tahminde bulunur musunuz?🥰🥰🥰
Beyendi GizeemArslaann bende 15 haftalığım kizi gibi dedi bugün gittim ama emin de olamadı çıkıntı var dedi ama klimaks deniliyor kızlar da olabilir dedi erkek olsa testisi olurdu göremedim dedi ama eminde olamadı çok merak edyrm iki oglum var