Fatmagulkg Selam anneler fiyat performans bir bebek arabası arayaşı içindeyim. Memnun olduğunuz bebek arabası tavsiyeleriniz varsa çok mutlu olurum.
tanhc Fatmagulkg ben kraft kenya i-size aldım. elime ulaştı ve bayıldım. yani aparatları çok kolay takılıyor. araba kolah kapanıp açılıyor. görüşü çok nazik ve hafif bir araba. fiyatı diğer markalara göre bir tık fazla ama uzun ömürlü olacağını düşünüyorum.
Edafmo Fatmagulkg hamilton kullanıyorum muhteşem rahatlık hem kabin hem hafif hem tek elle katlanıyor
aycinelizsmom Fatmagulkg yenidoğan dönemi için baby plus canyon aldım, şu an için memnunum. 1 yaşından sonra kabin boy bakıcam
Flamingo_1411 Fatmagulkg chicco goody Plus bebek arabasını kullanıyorum o kadar memnunum ki hem hafif hemde katlanıp çanta formuna geliyor ve fazla yer kaplamıyor