Merhaba ben normalde yarın 9 haftalık olucam ama doktora gittiğimde bebeğin 6. Haftada kaldığını söyledi 2 gün üst üste beta değerime baktı ilk gün 67 bin civariydi ikinci gün 58 bine düşmüş acaba boş gebelik mi doktor kese var ama kalp atışı bulamıyorum dedi gebeliği sonlandirmamiz gerekiyo dedi