7+5 haftalık ikinci gebeliğim. Kese normal boyuta gelmiş ama embriyo 2 haftadır hiç buyumemis. Son 1 haftadır adet olacakmış gibi karın ağrısı ve kahverengi lekelenme görüyorum. Bu sabah da siddetli sırt ağrısı ve karnımda sanki gaz sancısı gibi bı ağrıyla uyandım. Aynı durumu yasayan var mı lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼