Damlayaz Kızlar doğumdan sonra geçmiş olsun ziyaretine gelen komşulara ne ikram ediyorsunuz ? Bebek birde ziyaretine sonradan geliyorlar 🤔
sudamlasi Damlayaz 2 ay 1 haftalık kızım var henüz kimseyi kabul etmedim, etmemeyi düşünüyorum. Ya bi çay, çikolata filan ikram edilebilir. Öyle aman aman bişey hazırlamayın yemeye içmeye gelen evinde yapıp gelsin 🤷🏻
AnlatmayaGerekYok Damlayaz annemle kaynanamla konuştum ben de öyle çok kişi gelir mi bilmem ama çikolata yaptıracağım annemde baklava yapıcam demişti kaynanamda sarma saracak hem biz yeriz hem de gelene ikram ederiz ama benim öyle çok tanıdığım yok çok gelen olmaz annemle kaynanam istedi diye tamam dedim yoksa bi kahve yanına çikolata lokum bile yeter hasta ziyareti sonuçta
Hilossss Damlayaz bebekli annelere anlayış o yuzden kahve çikolata yeterli kendinizi yormayin hazırlık yapacağınız vakti dinlenerek bebeğinizle geçirmeniz daha iyi ben öyle düşünüyorum şahsen.
Damlayaz sudamlasi maşallah kızınıza ❤️ Bizim burda kabul etmeme gibi bir seçenek yok çatkapı gelirler ilk bebeğimde öyle oldu kahve kek ikram etmiştim. Şimdi hem küçüğü hem 2 yaşında oğlum olcak 🤔
Muhammedamine sudamlasi bende 1 ay önce doğum yaptım ama gelen kimse bana sormadan çat kapı geldiler halada gelmeye devam ediyorlar 1 kere gelen 2. Kezde geliyor 2. Kez yiyip içip gidiyor 😂 nasıl başardn
Ahsenveannesi sudamlasi bencede ya oyle bir iki kurabiye yapip buzluga atcam borde baklava falan olur yeni dogum yapmisim birde onlara aman ne ikram edeyim diye mi dusuncem
Damlayaz AnlatmayaGerekYok Evet bende öyle düşündüm kahve lokum veya çikolata içip kalksınlar. Çay işine girersem uzar giderrr
Damlayaz Aselnaz33 çay bile fazlaa 🤭😂 oturma süresini uzatır sonuçta geçmiş olsuna geliyolar ve ben yalnızım.
AnlatmayaGerekYok Damlayaz en iyisi kahve çikolata ya da lokum zaren gelenler en fazla yarım saat oturacak güne gelmeyecekler ya
Sedaaa0 Pastaneden börek kurabiye de alabilirsiniz yanına çay. İnsanlar zaten sizi merak ettiği için gelir yeme içme için gelen evinde yesin ekstra bişey beklemezler diye düşünüyorum o yüzden hem siz rahat olursunuz çayın yanına ufak tefek şeylerle
Damlayaz Sedaaa0 şöyle söylüyim habersiz geliyolar çatkapı eğer yine öyle gelirseler kahve çikolata ikram eder geçerim napiyim 🙄
Damlayaz Hilossss kendimi rahatsız hissediyorum özensizmiş gibi ama sonuçta iki bebekliyim artık onların düşünmesi lazım dimi
Hilossss Damlayaz tabikide karsinizdaki size anlayış göstermiyorsa sizden de ilgi bekleyemez içiniz rahat olsun kimse yadırgamaz çok yakın olduklarınız çay kek verebilirsiniz ama komşu vs için kahve yeterli