Elifimsib Haftadan beri Bebek ara sıra toplanıyordu karnımda kramplar oluyordu 22. Haftada detaylı ultrasonda perinatolog suyu gayet normal dedi kasılmalar için magnezyum önerdi ek olarak progestan kullanıyordum ona devam etmemi söyledi bi de bebeğin kafası çok aşağıda kasılmaların baskıdan dolayı olabilir düzenli olarak takip ettirmen lazım dedi. O zamandan beri ara ara kasılmam oluyordu ama dün gece sürekli bebek toplandı, karnım sertleşti, ağrı oldu. Normalde özel takipliyim ama doktorum izinli olduğu için sabah hemen devlet hastanesine geldim muayene oldum suyun azalmış o yüzden kasılman oluyordur günde on bardak su iç, gelişimi haftasıyla uyumlu dedi başka bir şey söylemedi. Günde 2.5-3 lt su hep içiyorum zaten hiç aksatmıyorum. Suyun azalmasının sebebi nedir acaba sızıntı mı oluyor da fark etmiyorum ben diye düşünüyorum. Suyu arttırmak için önerisi olanlar var mı? Havuç suyunu çok duydum onu deneyeceğim