ErsBegAs eşime bir şey almadım çocuğunu kucağına vermeyi planladık nasipse o gün 😀 öyle olmasaydı da bilmiyorum ben günlere pek anlam yükleyen biri değilim ya o yazık ben üzülüyorum sanıp sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyor. Bi sefer hatta mayısta durup dururken sofralar hazırlayıp hediyeler alıp al 14 Şubat hediyen demiştim 🤦♀️asla gününde bir şeyi kutlamam. Belki sadece doğum günleri bilmiyorum onu bile önce ya da sonra yaptığım oluyor 😀