elifbsraaa1 ben 2.yi hiç istemiyordum aslında 🫤 2021den kalma dondurulmuş embriyom vardı, hastaneden arandık. Ya imha ya transfer ya uzatma. Zaten 89luyum, uzatmayı asla düşünmedim. Oğlum da 2021 Ekim doğumlu, çok zor bi çocuk. Hem yetiştirirken çocuğumdaki zorluk hem eşimin beni fazlasıyla darlayıp strese sokması, sürekli zıt fikirler, her şeye karışması… benden 2.çocuk fikrini tamamen söküp almıştı ama imha denince hem eşimin ısrarla 2.çocuk istemesi, yok kardeşsiz kalmasın falan demesi, ilerde kardeş isterse, annen istemedi bencilliğinden derim demesi vs vs… Beni tekrar bu sürece itti. Zaten benim en başında 7 yumurta toplanmış, 4ü döllenmişti. İlk transferde 2 tane konmuş, 1i tutmuştu. 32de anne oldum, şimdi olursa 36 olucam. Geriye 2 embriyo kalmıştı, 2si konur derken, transfer öncesi 1inin yok olduğunu bildirdiler, inanın sevindim çünkü ikiz kaldırcak gücüm yoktu. Her bünye farklıdır, Rabbim tabiki de enerjisini veriyo ama bence 35 sonrası kadın yavaş yavaş çöküyo. Hele ki 40 ve 45 sonrasını düşünemiyorum. Benim annemle aram 20. Düşünüyorum o benim yaşımdayken ben liseye gidiyodum. Şimdi Rabbim nasip ederse ben daha 45ken çocuk anca 9 falan olucak. Böyle düşününce üzülüyorum. Onun isteklerine, enerjisine yetişemez, ayak uyduramazsam diye 🥲 eğer hiç çocuğum olmasaydı ve içimde hasret kalsaydı emin olun 50imde de olsam hala çabalar, yılmazdım ama ben gördüm, tattım anneliği. Nasipse ve gerçekten hayırlıysa Rabbim versin, yoksa inanın başta bi hayal kırıklığı, olumsuzluk olsa da iki üç güne toparlar, böylesi hayırlıymış, tek çocukla yola devam derim çünkü bi daha normal de olsa denemiycez. Eşimle de öyle karar aldık, benim vicdanım çok rahat olucak. Kendi de tek çocuk fikrini kabullenmiş olucak. İlerde bana laf edemiyecek. Arandığım 2 ocak tarihinden 30 ocak tarihine kadar yaşadığım gelgitleri ben bilirim ve ilkinde annemler de biliyodu, yanımdaydı, destekti bana. Bu sefer kimseye de söyleyemedim, tekim. Kendi kendime sonucumu bekliyorum 🙄 eşim 4 gün yardımcı oldu, izin aldı, yanımdaydı tabi hakkını yemeyim de ilkinde 10 gün annemlerde kalmıştım daha umutlu ve istekliydim. Bunda hep bi acabalarım var. Oğlum ağlama krizlerine girdikçe sinirim bozuluyor. Çok çok uzun yazdım 🙈🥲