Bende 7 . Haftada açık kahve rengı akıntı geldı doktora gottım progesteron 11 çıktı 20 olması gerekırmıs eger farketmeseydım düşük okurdu veya olurdu dedi ilaç ve fıtık verdı 14.haftaya kadar kullanacakmışım kullandın sürece hiç bısey olmaz dedı ıstersen tarla kaz düşmez dedı senınkı hormonal bu eksıklıktı onuda yerıne koyuyoruz dedı şuan 10.haftadayım