LavinsMom Aleyna48 hamilelikte tum dengeler sasiyor zaten mutlaka biseyler oynuyor. Bakteri falan cikmis evet neredeyse cogunda oluyor gebelikte enfeksiyon doktorunuz bakip zaten ne gerekiyorsa yaptiracak.
Hulu61 Enfeksiyon var idrar yollarında protein de o sebeple eser miktarda çıkmış gibi. Ama yinede doktora göstermen daha sağlıklı olur. Geçmiş olsun