Merhaba kızlar 24+1 gebeyim idrardan sonra yanmam oluyor ne yapsam kurtulamadım doktor toz verdi kullandım geçer gibi oldu yine başladı kızılcık özünü sulandırıp içiyorum 3 4 lt su içiyorum günlük yani ılık suyla taharet alıyorum iç çamaşırını ütüleyip giyiyorum paketli gıda yememeye çalışıyorum dikkat ediyorum ama yok yani bu yanmadan kurtulamadım probiyotik olsun diye kefirde içiyorum yani napcam artık bıktım ve yoruldum ya bu sorunu yaşayanlar varmı ne önerirsiniz doktorada soruyorum pek birşey söylemiyor toz veriyor zamanında antibiyotikte kullandım yani yoruldum vallahi