2prens1prenses__ Yarın sabah 08.15 de doğumhaneye alınıcam korku heyecan var 3. Gebeliğim 2. Biraz kötü geçtiği için korkum bunda çok var ve grip oldum nasıl olcak bilmiyorum güzel anneler dualarınıza ihtiyacım var 🤲
turkan403 2prens1prenses__ Rabbim sagsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲 benmde 9gun oluyo dogum yapalım iknci kötü gecti icin cok korkmştm ama güzel gecti cok şükür toparlandım biraz bebegim de yatıyo kuvvezde inşallah oda cıkarsa daha iyi olucam Rabbim kolay geçirsin sağlıkla gelsin inşallah🤲
2prens1prenses__ turkan403 amin inşallah Allah razı olsun sizede geçmiş olsun inşallah biran önce kavuşursun yavruna benimde 2. Küvezde kalmıştı hayırlı haberler alırsın inşallah 🤲