ilooo kızlar 29 haftalık gebeyim şeker yükleme de şekerim sınırda çıkmıştı dün sağlık ocağında açlık 81 3 aylık şekerim 5.2 çıkmış normal mi bilginiz var mı ?
Aysenur_0046 ilooo bide aç karnına icecegim için dayanabirmiyim diye korkuyorum ben ya sen neler yaptin
Aysenur_0046 ilooo benim de açlık sekerim hep 50 de çıkıyor yemek yiyince de 78 oluyor tekrar düşüyor neyden dolayı düşük bilmiyorum
Aysenur_0046 ilooo açlık hep 50 benim şekerli şey yersem de 70 civarı hep şekerli biseyler yiyorum durmadan düşürmemek için yarın tesettür yaptiricam ben 24+6 haftalık olucam yarın aç karnına içince neler yaşadınız acaba
Hulu61 ilooo 3 aylık şeker ayırt edici değil gebelik şekerinde. İnsülin direnci sonradan çıkıyor zaten gebede şeker yüklemesi net sonuç verir
ilooo Aysenur_0046 ben ilk 50 mg içtim sınırda çıktı daha sonra doktorum 100 mg içiceksin dedi onda da sınırda çıktı aç karnına içiliyor 50 mg olanı rahat içtim zorlamadı ama 100 mg olan çok şekerliydi biraz zorlandım fakat kusma vs yaşamadım
Aysenur_0046 ilooo bana da 75 mg verdi bende aç karnına şekerli bisi yer içersem midem yanıyor bulanıyor naparsam artık