Merhaba kızlar
Bende heycanla hep normal doğum hikayemi yazmayı beklediim.
17 ocak gecesi çok az bir kanamamla hastaneye gittim, muane ettiklerinde bi problem olmadığını eve gitmem gerektiğini söylediler. diğer gün Nst için çağrıldım, 18 ocak da hastaneye gittiğimde 16.00 da çok az bir kanama ve suyumun gelmesiyle hastaneye gittim 2 cm açılmam olduğunu yatış yapmam gerektiği söylendi. yatışım yapıldığında kendi doktorum eğer normal açılma olmazsa suni ile başlatacağız pazar sabahı dedi. ve doktor gittikden sonra hafif hafif sancılarım başladı, 4 cm açılmam olmuştu bile 🌸
saat gece 2-3 gibi sancılarım çoğaldı artık dayanamıyordum. yapamayacağımı düşündüm, açılmam hala 4 cm di. duşa sık sık girdim oturup kalktım sürekli yürüyüş yapmaya halim kalmamıştı..
saat 5 de artık çok şiddetli sancılarım başladı açılmam 8 cm olmuştu ve büyük tuvaletim gelmiş gibi hissediyordum. bunu söylediğimde bizde bunu istiyoruz zaten dediler ve doğumum başladı. ıkınmayı başta beceremesem de 20 dakikada doğumum bitti 🥹 05.57 de kızımı kucağıma aldım. Gerçekten zorlu ama bir o kadar da mükemmel bir duyguydu 🌸🌸
Kimin yanında rahat edecekseniz kesinlikle refakatçiniz o olsun kızlar, yedek pijamalarınııızı unutmayıııın 💃🏾💃🏾💖