Nameless_az bebeğiniz mart sonu doğuyor galiba ,gelişimine göre bir yol izlersiniz, bizimki 1 aylıktan sonra hep mama aldigi için tombiş genetik olarak uzun bı bebekti o yüzden büyük gitti hep kıyafetleri genelde. Ama H&M kıyafetleri bir tık geniş kalıp oluyor aklınızda olsun. 3 6 6 9 diye başlayanlar yenidoğan olarak değilde. Şimdi kıyafetlerde çok pahalı uzun süre giyicegi şeyler almak gerek.