Tutaste_ Fbatmbs benim 2600 46 cm dogdu dogar dogmaz bı ayda ıkı kılo aldı. Onu takma sen sen sute yoğıunlaş insallah sütüntiden doysun bebiş oyle dua et gerisi gelir
Gizem1504 Fbatmbs aynı gün doğum yaptım 3 kg 48 canım kızım şuan 6 yaşında benim suyum geldiği.için doğum oldu. Kilo aldıran şeyler yedinizmi kaşar muz ceviz vs
Ayssins0 Fbatmbs 37+5 te kızıma doğum yapmıştım 2600 kiloydu dogdugunda minyon bir bebekti çok şükür sagligimizda sıkıntı yoktu doktora sormustuk anne baba zayıf kilolu bebek beklenemez demisti
Tomucuk12 Fbatmbs hıc de kucuk deıl bosver takılma kıloya canım saglıklı olsun onemlı olan o. Ayrıca ultrasonda 2000gr dedıelr 2500 gr dogdu ( erken dogum yaptm)
Fbatmbs Gizem1504 evet her gün bir muz mutlaka iki günde bir 4-5 ceviz her kahvaltıda iki yumurta kaşar peyniri hep yiyorum
Tutaste_ Benim 10 günde hiç kilo almamıstı doguma kadar sinir sttesten ama hiç bişey olmadı suan 5 bucuk kılo olduk heralde
Fbatmbs Ayssins0 bizde bende toplu biriyim eşimde nasıl minyon oldu şoktayız 😂 eşim 190 bide ben uzun değilim ama işte insan yine de tedirgin oluyor
Gizem1504 Fbatmbs nelki dışarıda sizden daha iyi beslenecek kimbilir sağlıkla gelsinn kiloyu düşünmeyin
Fbatmbs Tomucuk12 maşallah 😍😍 bakalım bizimki nasıl bir sürpriz yapacak. Son kontroller diye sanırım hareketlerini falan sorunca doktor panikledim kurdum kafamda hep 😬
Tomucuk12 Fbatmbs ay okdr ıyı anlıyorum kı hamılelık psıkolojıdı. Bıde fazla sölemıyrolar ozellıkle bence o bebek dahat 3 kılı ustudur😂😂
ceren-123 Fbatmbs 6 gün önce doğdu kızım 2600 kg 48 cm çok şükür sağlığı yerinde sütüm de yetiyor şuan ona toparlanır hemen inşallah,ben takılmıyorum çok fazla sizde öyle yapın bence 🥹💕
9Busra9 Fbatmbs bazen bu ölçüler eksik ya da fazla oluyorr üstünde çok durmamak lazım şuan doğsa sağlıklı bi kiloda ☺️
hemsireblog1 Fbatmbs bir tanıdığımın bebeği 40 haftalık doğdu, 2300 50 cm doğdu. 3 haftalık şuan yavaş yavaş alıyor diyor. Emmesi iyiymiş. Ama o da çok şaşırdı. Doktoru hep 3 kg hesaplıyormuş bebeği doğumdan önce
kedilibebeli Fbatmbs Bence değil canım sağlıklıysa hiiç kafana takma. Hem doğunca daha çabuk toparlar derler hemde normal düşünüyosan daha kolay doğurursun derler kısmet tabi☺️