Merhaba bende çok çok kötü hasta olduğumda antibiyotik kullandım kendi dr + yazan dr iletişime geçip en uygun olarak aksef 500 mg önermişlerdi. Kullandım ve iyileştim. Bebeğim de sağlıklı çok şükür. Hamilelerin de kullanabileceği ilaçlar var ama tabii ki tercih sizin :)