Busra_karsu ben yaptım suyum geldiği için 5 gün hastane yatışım oldu 2 gün ciğer geliştirici vuruldum 3.gün açılmamın devamını bekledik rahim yumuşatıcı takıldı açılma devam etmeyince gece sezeryan oldum 2 gün de kontrol amaçlı hastanede kaldık benim kan değerim düşük olduğu için bebek kilosu 2485 grdı küvöze gerek duyulmadı inşallah sağ salim atlatıp bebeğinize kavuşursunuz 💕