Kızlar 26 Ocak gece başlamıştı adetim ilk 4 gündür normal adet gibiydim ondan sonra leke leke kahverengi geliyor normal de 5 gün sürer adetim ve hala şuan o leke devam ediyor pedlik durum yok peceteye sildikce geliyor ilk defa başıma geldi sizce neden olur