Kızlar kocam aylardır fıtık ağrısı çekiyor bel bacak boyun küçük bir fıtık var dedi doktor ama çok zorlanıyor
Tetik enjeksiyon iğne vurulucakmış
Aranızda eşi bu iğneyi vurulan var mı
Fikirleriniz ve yaşadıklarınızı anlatır mısınız
Hem bilgilenmek isteyene de iyi olur