mrymbrl 54-esma 39+6 🥲 ben artık vazgeçtim beklemekten ve çabalamaktan. Bıraktım hurmayı hareketi çayı mayı hamile değilmişim gibi davranmaya çalışıyorum 😅
Yarenn24 54-esma ilk gebeliğim ve günlerimiz aynı ben artık saymayı falan bıraktım kasmıyorum ne zaman isterse gelsin 🤣
hivda36 mrymbrl Kızlar beklenmedik bir anda geliyorlar sabırlı olun hem benim kayınvalidem derdiki yastığı yorganı güzel kokuyor demek ondan gününü bekliyor sabırlı olun banada dua edin 3 üncü hamileliğim ama çok zor geçiyor.❤️
madreysubebe 54-esma 40+2 🥲 benimkinin de gelmeye niyeti yok. Suni sancı mı verilecek nolacak bilmiyorum biraz stresliyim
madreysubebe 54-esma Arada heyecanlanıyorum gelecek mi diye ama artık suni fikrine alışmaya çalışıyorum