Nazo77 Bebeğim altını ıslatıyor sürekli 1,5-2 saatte bir emziriyorum hafif sarılık nedeniyle.Ne zamanda bir altını değiştirmem lazım?Daha 24 günlük hergün aynı mevzu canım sıkılıyor.Bu durumu yaşayan var mı?
Hamide_00 Nazo77 aslında bez değiştirme saati pek yok cnm bezini doldurmuşsa hemen değiştirmen gerek belki kullandığın bez iyi değildir ona
Nazo77 Hamide_00 memnun kalınan bir bez aslında molfix pure soft artık bez sahte diye diye düşünmeye başladım ne kadar yanlış bağlayabilirim ki…
Princess_momm Nazo77 molfiks sızdırma ve ıslaklık yapıyor malesef🥴 eyer uygun fiyatlı sızdırmayan istiyorsanız minies migros markası çok güzel kuru tutuyor sızdırmada yok. Pahalı kullanırsanız tabiki prima premyum 🥲. Saat olarkda emzirmeden önce ve sonra yani doluysa değişin
miroscumm Nazo77 acaba geç mi değişiyorsunuz diyeceğim ama ben 2 yaşında kızımın geceden bağlar sabaha kadar değişmem taşmaz, nereden aldınız bezi
Hamide_00 Nazo77 bende bir ara pure soft almıştım pek beğenmedim bana ince geldi diğer mavi paketli olanı kullandım tekrardan oğlumda hep onu kullandım sıkıntı yaşamadık
BenimBalBidigim Ben üzerindeki ıslaklık göstergesine bakıyorum öyle anlıyorum ne kadar ıslak olduğunu
gizem3435 Nazo77 goon sarı paketi kullanıyorum kızıma daha hiç taşma yapmadı. Oğluma da Molfix kullanıyordum sürekli taşma yapiyordu ona da goon mavi pakete geçerek çare bulmuştum. Öneririm..
Daisyy000 Nazo77 Yeni üretim olan molfix berbat bi bez.Eski serisinde hiç öyle bi problem yaşamamıştım.Devamli sızıyordu bende o yüzden bıraktım o bezi.Baby turco kullanıyorum çok memnunum
Loveis Nazo77 erkek bebeklerin böyle bi sorunu var sanırım 😄 kızı olan arkadaşlarımdan duymadım bunu. Bende yanlış baglamadigima emin olurdum ama hep üstüne geçerdi. Büyüdükçe sorun azaldı.
miroscumm Nazo77 canım baglarken pipisini duzeltiyorsun degil mi asagi dogru olucak yukari dogru olursa cis taşar