Merhaba kızlar bugün 4. Günümdü, dün gece de ateş basması ve ter içinde fenalık geçirdim yatakta, bu gece de 1bucuk saatte anca düştü ateş basmam, eşim evet ateşin var ama o kadar yüksek değil diyor bana sorsanız benim kafa eller beden ateş atıyor , kalbim güçlü atıyor. Neden olur bu. Dikiş yeri şişkinliğim kötü kokulu akıntım yok zaten akıntım da çok azcık . Hastaneden yemi çıktığım için zaten halen antibiyotik de kullanıyorum