Merhabalar 4 aylık hamileyim oğlum olucak ismini ALTAY koymak istiyoruz ama etrafımızdaki insanların geneli beğenmiyor altıtay derler çocuğa dalga geçerler diyorlar bize saçma geliyor dalga geçilicek bi isim değil ama kafamı karıştırıyorlar sizce altay ismi nasıl 😣