Kakulimmm okul öncesi öğretmeniyim tüm öğrenciler için her dönem yapılması gereken bir şey. Ama genelde öğrenci sayısı fazla olduğu için yılda bir kez anca yapılıyor. Rehber öğretmenle beraber olmasının sebebi de prosedür bu şekilde olduğu için. Merak etmeyin çocuğunuzda bi problem olduğundan dolayı değil yani her çocuğun ailesi evi bu şekilde ziyaret edilir, ev ortamı görülür, çocuk ev ortamında da değerlendirilir, aileyle konuşulacak konular varsa daha rahat bir şekilde konuşulur falan. Özel okullarda yapıldığını görmedim ama devlet okullarında çoğunlukla yapılıyor, yapılması gerekiyor