Hasret72 Kızlar doğum oldu normal veya sezeryan, Bizi kendi odamıza götürdüklerinde hastane önlükle mi götürüyorlar yoksa, ebe bizi giydirip giyinik bir şekilde mi odamıza alıyor?
Cerenimoow Hasret72 sezaryen doğum yaptım odaya önlükle aldılar yaklaşık 6 saat sonra uyuşukluğum geçti sondayı çıkardılar ve giyinebilirsin demişlerdi annemle eşim yardımcı olmuştu giyinirken
Burnosunn_annesi Hasret72 normal doğumda genelde giyinip sandalyeyle odaya götürülüyo mesafeye göre ama sezaryande sedyede çıplak belli süre sonra giydiriliyo böyle biliyorum😊🌼
Parinas Hasret72 sezaryeni bilmiyorum 2 normal doğum yaptım kendi getirdiğim geceliği giydim önlük istemediler. O gecelikle geçtim odaya. Sancı sırasında da hep gecelikleydim. Özel hastaneydi ama devlette farklı olabilir
Hasret72 ZeynepDuru17 sezeryan olunca hastane önlükle alıyorlar, normal doğum da giydirip geçiriyorlar doğru mu?
Hamide_00 Hasret72 ameliyattan çıktığınız gibi gidiyorsun canım giydiğin önlükle sonra odanda giyiniyorsun ailen yardım ediyor bunlar için
Mommywolf Sezaryen doğumdan sonra ameliyathaneden odaya direk çıplak olarak üzerinde çarşafla geliyorsun. Özel hastanelerde giydirmek için hasta bakıcılar hemen o anda gelip yardımcı oluyorlar. Ailende giyilebilir tabi. Normal doğumda nasıl oluyor bilmiyorum
14022024 Hasret72 iki normal doğumda da doğum olduktan sonra doktorun işi bitiginde hasta ile ilgilenen ablalar var onlar giydirirdiler
kahvesever__ Hasret72 odamıza götürdüklerinde hastane önlükle mi götürüyorlar Evet beni önlükle götürmüşlerdi
Fatoss_19 Hasret72 ben ilk doğumumu normal doğum yaptım,eşimde yanımdaydı,önlükle doğumu yaptım sonra eşim giydirdi beni sağolsun😄
Edanursoylu Hasret72 Sezeryan da onlukle getiriyorlar uyuşukluk geçince komple giydiriyorlar yani çıkınca 5 6 saat sonra gibi