AnlatmayaGerekYok Kızlar daha önce de bu problemimle ilgili birçok konu açtım. Sol bacağımda yaklaşık 1 aydır problem var üstüne basamıyorum yürüyemiyorum dizimi istediğim gibi kıramıyorum hem ağrı var hem de sızlama şeklinde bir şeyler. ağlaya ağlaya işe gidiyordum dayanamadım hastaneye gittim 20 gün rapor aldım kadın doğum doktorum hamilelikle ilgisi olmadığını söyledi fizik tedaviye yönlendirdi orda romatizma çıkmadı ardından yeniden kan verdim şimdi internetten bakıyorum d vitaminin düşük çıkmış daha önce bakılmamıştı bu durumu yaşayan var mı?? D vitamini düşük çıkanlar yürümekte zorlandı mı yardım edin lütfen akşama hastaneye gidicem eşimi bekliyorum ordan da bişey çıkmazsa doppler isticem 😔
AnlatmayaGerekYok mcansum inşallah ondandır takviye verir de rahatlarım diyorum ölüyorum ağrıdan allah başka dert vermesin ama 1 aydır hamileliğim burnumdan geldi