Sekerportakali52 Sezaryende iğne acıtıyor mu deneyimleyenler paylaşabilir mi şimdiden teşekkür ederim
ASE6154 Sekerportakali52 anlık bir acı oluyor genelde, hani aşı olurken ilacı ilk verince bşr zonklama yapar ya öyle bişey
Neferut Sekerportakali52 Gram hissetmedim hatta doktora sordum ne zaman iğneyi yapacaksınız diye güldü uzan sen çoktan yaptım bile dedi çok şaşırmıştım iğneden de korkuyordum
Cerenimoow Sekerportakali52 benim belime tam 3 kez sokup sokup çıkardı yerini bulamamıştı galiba 😅 acımıyor eline açılan damar yolu daha çok açıyor desem yeridir
Daisyy000 Sekerportakali52 İğne fobim var ve o anestezi iğnesi bana 8 defa yapıldı. İçiniz rahat olsun asla acımıyor
Miray09 Benim iğne mi farklıydı acaba 😀 belimden iğnenin girdikçe girdiğini hatırlıyorum ama doğum sancım o kadar yüksek seviyedeydi ki yeter ki sancım geçsin iğneye razı durumdaydım