Bebekonunannesi Busra333 siz doğum yaptınız mı acaba nasıl gidiyor? Benim de hala erken doğum riskim var doktorum 37+0 a sezaryen günü verdi
Esss_ PrensesAnnesiE bizim de kan akışında sorun olduğu için haftaya alacaklar sanırım. İnşallah sizin bebişiniz bekler
Glgl 32+5 2500 dü iki hafta önden gidiyor dediler şekerden şüphelendiler ölçüyorum kendim ama yok çok şükür bir hafta sonra yine gidicem bakalım kaç olmuş ☺️