Bende 2020 temmuzda doğum yaptım pandemi dönemiydi tek kisilik odada doğum yaptiriyorlar daha sonrasında farkli bir odaya aliyorlar orada da tektim. Doğum sırasında çok fazla kişi vardı hasta bakicilar bile cok dua etti yardım etti hatta 2 gün yoğun bakımda kaldım oradaki hemşireler de çok anlayişliydi.