Üstünden tam 2 yıl geçti acısı dün gibi aklımda benim olduğum şehir de çok hissetti yıkım olmadı ama korkumuz çok oldu onu da bosverelim dakikalar içinde binlerce canımız gitti bu nasıl bir acıydı Allah’ım hiçbir millete tekrar bu acıyı yaşatmasın doğal afetlerinden bizi korusun. 😓