Shrydn Aygn az deyl seninki normal. Ben her istediyimi yiyemiyorum doktorum ekmeyi kes falan dedi bana
Mervenur48 Aygn Aygn bence iyi seninki.ben gecen hafta 21de detayliya girdim 400 gr.doktor normal hafta degerinde dedi.aradan 1 haftada anca seninki kadar olmus yada olmamistir bile.
Shrydn Aygn benimde midem yansaydı bogazımı tutardım belki. Lop lop yedim şimdide dogura bilcemmi aceba diye düşünüyom
Aygn Shrydn ben kendime nazar değdirdim valla canm nasıl yiyordum ben 21.haftaya kdar deli gb yedim şu 1 haftadr midem çok kötü ya
Shrydn Aygn canım yaa inşallah duzelir ben acı yediydim bı keresinde öyle olmuştu. Çok kotu cok fenaydım.