sueda35 Kızlar merhaba. Bebişlerinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz? Doktor 12. Haftada çağırdı ama sanırım genelde 13. Haftada tahminde bulunuyorlarmış. Sizce doktorun dediği gibi 12. Haftada mı gitmek daha iyi olur yoksa 13. Hafta mı?
Birminiksusam sueda35 bence 12 de gıdın ense kalınlığına burun kemıgıne bakılıyor bu haftada yanı benim öyle demıstı doktor ve 12 de gıttım
Parinas sueda35 ben 11+ larda öğrendim iki çocuğumu da ama genelde öyle erken söylemiyorlar. Bence 12de çağırdıysa o zaman gidin. İkili test için çağırmıştır. 13te de gitseniz yine yapılır ama o kadar ileri bırakıldığını pek görmedim belki sonuçları etkiliyordur. Siz laf arasında kontrole gelsem haftaya cinsiyete bakabilir misiniz diye çıtlatırsınız ☺️
sueda35 Birminiksusam Evet doktor da o sebepten çağırdı peki sizin cinsiyetle ilgili bir şey söyledi mi
Birminiksusam sueda35 tahmını gıbı soyledı ama vazgectı kucuk daha dedi bende ustelemedım biraz daha gecsın zaten dedim cunku burda okuduklarımdan cok yanılmalar oluyor o yuzden dedim biraz daha buyusun ben devlete gıdıyorum bu arada
sueda35 Parinas En iyisi dediğiniz gibi yapmak sanırım bence de umarım direkt gösterir bebeğim cinsiyeti de 🥹 Kararsız kalmıştım teşekkür ederim fikir için🌸💕