Baharseska 39 haftalık olduk artık nasıl bir şekilde sancılar gelicek nasıl olucak panikler basıyor heyecanlıı bir şekilde beklemedeyiz pozitif hikayeler okudukça burda çok güzel motive oluyorum aslında kendiminki nasıl olucak merakla bekleme içerisindeyim
Yarenn24 Baharseska 39+4 uygulamaya göre son 3 gün ☺️ yalancı sancılar başladı kasılmalar arttı ama açılma vs yok suyum ve nişanım da gelmedi hayırlısı bakalım bekliyoruz ☺️
Kelebeekkk Baharseska ben de bekliyorum 38+6 olduk artık. Ben de tüm tuşlara basıyorum ama tık yok yalancı sancılar var sadece.
Elifcelk Yalancı sancı vs her hangi belirti yaşaadz mı bizde 38. Haftadayz şuan için tık yok beklemedeyiz sağlıkla gelsin bebişlerimiz🌸
Baharseska Elifcelk yaşamadım hiç çok heyecanlıyım o yüzden yürüyüş Plates Sıcak su hurmalar ahududu yaprakları kalmadı basmadığım tuşlar insan heyecanlanıyor :)
Baharseska Yarenn24 sezeryan gittiği için mi son 3 dediniz ? İnşallah hiç anlamadığınız anda gelsin sular sancılar :)
Yarenn24 Baharseska yok uygulama normal doğum olarak hesaplamıyor mu ki bu 39. Haftamın dolmasına son 3 gün demek istedim sezeryan olmayacağım ☺️
Esma006 Baharseska doğuma kolaylık sağladığını ve bebeğin Güzel ahlaklı ve temiz yüzlü olması için ❣️
madreysubebe 40+2 olduk hâlâ gelmeye niyeti yok. Nişan su hiçbir şey yok. Geceleri yalancı sancı yaşıyorum ama gelmeyeceğini düşünüyorum artık. Ben sancılarım başlar suyum gelir diye hayal etmiştim. Suni sancıya kendimi alıştırmaya çalışıyorum
madreysubebe Baharseska Gerçekten öyle. Arada adet ağrısı gibi girenler oluyor ama ya tuvalet ihtiyacı oluyor ya da yalancı sancı çıkıyor. Onunla aynı bedende durmak çok güzel ve bunun sonlanmasını istemiyorum ama bir yandan da artık onu görmek istiyorum
Kelebeekkk Baharseska evet ya bazen bel bazen adet ağrısı gibi geliyor işte doğum başlıyor diyorum sonra geçiyor :(