Demetgk normal değil ilaç verene gidin canım ilk 3 ay 2,5 altı sonraki süreçte de 3 altı olması gerekiyor her türlü ilaç kullanmalısın benim 4,4 çıktı 8. Haftada 24 tetim hala ilaç kullanıyorum tahlillerimde artık 2,5 civarında çıkıyor ama dogurana kadar devam ilaca. Bu arada benim ilacımu endokrinci yazıyor yani.